اتمام مسابقات فوتسال مؤسسه آموزش عالي اقبال لاهوري


تاریخ ثبت : ۲۴-۱۱-۹۴    موضوع : اخبار    امتیاز: 5 از 5  ( مجموع آرا : 2)
بازدید : ۶۵۳

مرحله رده بندي و فينال هشتمين دوره مسابقات فوتسال داخلي مؤسسه آموزش عالي اقبال لاهوري در روز يكشنبه مورخ 18/11/94 پيگيري شد.

 


در ساعت 19/45 در مرحله رده بندي تيمهاي عمران ج(غلامي) و كامپيوتر الف(ميمندي)به مصاف هم رفتند كه در نهايت تيم عمران ج  توانست با نتيجه 7 بر 3 حريف خود را مغلوب نمايد و به مقام سوم اين دوره از مسابقات برسد.

همچنين در ساعت 20/45 در بازي فينال اين دوره از مسابقات تيمهاي كارمندان و عمران الف(سعادتي) روي در روي هم قرار گرفتند كه نتيجه بازي بدين شرح است:

در نيمه اول عمران الف(سعادتي) توانست با برتري  نسبت به تيم كارمندان با 4 گل از اين تيم جلو بيفتد و در نيمه اول نتيجه 4 بر 0 به نفع تيم عمران الف تمام شد. در نيمه دوم بازي بسيار مهيجي  از سوي دو تيم ارائه شد كه تيم كارمندان توانست 3 گل به تيم حريف بزند و نتيجه 4 بر 3 به نفع تيم عمران الف شد.

 در ادامه بازي حملات دو تيم ادامه دار بود ولي در نهايت اين تيم عمران الف  بود كه توانست با نتيجه 4 بر 3 تيم كارمندان را شكست دهد و ضمن دفاع از عنوان قهرماني سال گذشته ، مقام اول هشتمين دوره مسابقات فوتسال مؤسسه آموزش عالي اقبال لاهوري را كسب نمايد.

 





   پرینت مطلب





ثبت نظر