دکتر محمد حسین علیزاده سرپرست فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی شد


تاریخ ثبت : ۱۸-۰۷-۹۴    موضوع : اخبار    امتیاز: 5 از 5  ( مجموع آرا : 1)
بازدید : ۱۰۱۷

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر محمد حسین علیزاده را به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی منصوب کرد.

 


بنابراین گزارش در حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری به محمد حسین علیزاده آمده است :با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان به موجب این حکم تا تشکیل مجمع و برگزاری انتخابات به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی منصوب می شوید. انتظار می رود که با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرستی فدراسیون را تا برگزاری انتخابات بر پایه قوانین ، سیاستها و برنامه های مصوب ، زیر نظر رئیس سازمان امور دانشجویان به انجام رسانید. توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

دکتر علیزاده دارای مدرک تحصیلی دکترا از دانشگاه منچستر و عضو کمیته آسیا ویژن کنفدراسیون فوتبال آسیا است ،دانشیار دانشگاه تهران است و در حال حاضر  رئیس آکادمی ملی فوتبال ایران است.

از سوابق علمی وی میتوان به مدیریت گروه تربیت بدنی و علوم پزشکی پرديس بين المللی کيش، عضو کميته برنامه ریزی رشته تربیت بدنی وزارت علوم ، مدیر کل تربیت بدنی و رئیس پژوهشکده و علوم ورزشی وزارت علوم و عضويت در هيات تحریریه 5 نشريه علمی پژوهشی و از سوابق ورزشی وی می توان به مدرک مربیگری نوجوانان و کمک های اوليه فوتبال از انگلستان و مدرک مربیگری درجه C اشاره کرد.



کلمات کلیدی : سرپرست ، فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ، دکتر محمد حسین علیزاده

   پرینت مطلب





ثبت نظر